Spelersbus voor meidenteam v.v. Montfoort

11 juni 2021 Uit Door admin

Het meisjesvoetbal bij v.v. Montfoort de laatste jaren een enorme groei door. Het enthousiasme springt er van af en ook op sportief gebied worden steeds meer successen geboekt.

De ouders van Sanne Muijs zijn zo enthousiast , dat zij onlangs een heuse spelersbus ter beschikking stelden. 4 Weken geleden werd hij voor het eerst in gebruik genomen en natuurlijk waren de speelsters dolenthousiast.

Bovenste rij: Mudy Suleiman (trainer) Nay Suleiman, Kim v. Dijken, Denise Beekman, Renske den Boer, Nina Woutersen , Emmy-lize Kok en Nico Beekman (leider).

Onderste rij: Veerle Verlaat, Fleur Verkerk, Angelique Slot, Rosalyn v. Rossum, Sanne Muijs (dochter van de bus sponsor) en Marian Suleiman (leidster)

(Jessica Kraan (trainster) en Senna Benschop (speelster), niet op de foto).

Ook al het gaat het prima met het meisjesvoetbal, nieuwe leden zijn natuurlijk nog altijd van harte welkom. Op Maandag 7 mei a.s zijn alle meisjes in de leeftijd van 8 tot 12 jaar van harte welkom op Sportpark Hofland. Dan kan er bij v.v. Montfoort worden deel genomen aan een training. Deze training vindt plaats van half 7 tot half 8.

Als je het leuk vindt en je wordt lid, dan is het 1e jaar gratis. Tevens ontvang je een mooi voetbalshirt van de profclub van jouw keuze. En reis jij ook naar de wedstrijden met je eigen spelersbus.